اجاره خودرو در خارج کشور

اگر قصد دارید سفر خود را در اروپا بگذرانید و دغدغه وقت این را ندارید که از تاکسی یا مترو استفاده کنید میتوانید با اجاره خودرو سفر خود را لذت بخش تر کنید و به سادگی و با هزینه خیلی کم بتوانید به کشورهای همسایه هم سفر کنید.

کدام کشور اجاره خودرو ارزان تر است

کشور ایتالیایی یکی از ارزان ترین کشورها برای اجاره خودرو در اروپا است. پس اگر قصد دارید سفر خود را در ایتالیا بگذرانید بسیار خوش شانس هستید و پیشنهاد ما برای مسافرانی که می خواهند به چند کشور اروپایی سفر کنند این است که سفر خود را از کشور ایتالیا شروع کنند.

راه های کم شدن در هزینه اجاره خودرو

اگر به جای ماشین های اتومات از ماشین های معمولی استفاده کنید می توانید در مصرف سوخت هزینه کمتری کنید. به طور معمول برای ایرانی ها رانندگی کردن با ماشین معمولی کار چندان سختی نیست و عادی است.

ولی در کشور انگلیس به دلیل اینکه جهت رانندگی برعکس است بهتر است از خوروی تمام اتومات استفاده کنید.

چه نوع خودرویی را برای اجاره خودرو استفاده کنیم

هرچند که اگر شما برای اجاره خودرو اقدام کنید سعی می کنند که خودروی بزرگتر و جادار تری را تبلیغ کنند که برای سفر هم تاثیر بهتری در آرامش دارد ولی در واقع این موضوع صحت ندارد و فقط باعث افزایش هزینه شما در سفر می شود.

به شما پیشنهاد می شود که اگر تعداد نظرات بیشتر است یا جای بیشتری نیاز دارید ون اجاره کنید.

GPS در اجاره خودرو

اگرچه امروزه در اکثر تلفن های همراه برنامه های زیادی برای مسیریابی وجود دارد ولی نمی توان به راحتی به اینترنت تلفن اطمینان کرد امکان نداشتن دسترسی به اینترنت وجود دارد.پس ما به شما پیشنهاد می کنیم که خودروهایی که GPS دارد را اجاره کنید و به بدون هیچ نگرانی به مسیر خود ادامه دهید.

ولی باز هم به شما پیشنهاد می کنم که یک نقشه به همراه داشته باشید.

شرایط گواهینامه در اجاره خودرو

یکی از شرایط رانندگی در کشورهای اروپایی و اجاره خودرو گواهینامه بین المللی می باشد.شما می توانید شرایط گواهینامه را در لینک مشاهده کنید.

خلاصه اجاره خودرو

در کل اگر به همراه خانواده یا دوستان قصد سفر به کشورهای اروپایی دارید اجاره خودرو در اروپا برای شما بهترین و کم هزینه ترین راه ممکن می باشد.

امیدواریم سفر خوش و هیجان انگیزی را داشته باشید.

برای اطلاع بیشتر از اجاره خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

keyboard_arrow_up