جاذبه های دیدنی آلمان

کشور آلمان با حدود 84 میلیون نفر, پر جمعیت ترین کشور اروپا است.

ان کشور دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده و دارای 16 ایالت است که هر کدام از این ایالت ها می توانند در بعضی از مسائل مستقل عمل کنند.

آلمان هم اکنون یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان است و به عنوان ثروتمند ترین عضو اتحادیه اروپا, موتور اقتصادی حوزه ی پولی یورو حساب می شود.

آلمان به دلیل قرار داشتن در قلب اروپا, قطب حمل و نقل این قاره به حساب می آید.

شبکه ی حمل و نقلی مدرن این کشور در شبکه بزرگراهی و اتوبانی از نظر مقدار و طول, رتبه سوم جهان را داراست.

هم چنین بزرگ ترین فرودگاه آلمان در فرانکفورت قرار دارد که سومین فرودگاه بزرگ اروپا و مرکز اصلی فعالیت لوفت هانزا است.

آلمان آب و هوای معتدل و جغرافیای آن ترکیبی از دشت, جنگل, کوه, ساحل و مجموعه ای از دریاچه ها است.

از نظر گردشگران, بین ماه های می تا سپتامبر مناسب ترین زمان برای سفر به کشور آلمان است.                                           

بسیاری از بنیادهای فکری فلسفه غرب در آلمان پا گرفته و فیلسوفانی نظیر کانت- هگل- نیچه و…نقش مهمی در پایه ریزی فلسفه نوین غرب را بر عهده داشته اند.

کشور آلمان طلایه دار هنر نقاشی و مجسمه سازی و زادگاه معروفترین آهنگسازان و نوازندگان موسیقی کلاسیک از جمله بتهوون- باخ- واگند و برامس است.

بعد از تمام شدن جنگ جهانی در نظر بسیاری از توریست ها بازدید از کشور آلمان به عنوان تجربه ی حس جنگ جهانی دوم در تور اروپا مطرح بوده است.

به احتمال زیاد تعداد زیادی از افراد به تصور صنعتی بودن کشور آلمان, علاقه ی زیادی به بازدید از این کشور را نداشته باشند اما باید جور دیگری نگاه کنیم.

تورهای اروپایی

در حال حاضر آلمان توانسته خود را به عنوان مقصدی برای توریست ها معرفی کند و به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اروپا در سال های اخیر همواره از پیشتازان این صنعت باشد.

طبق آخرین آمار سازمان جهانی گردشگری, آلمان را هفتمین کشور پر بازدید جهان دانسته و بالغ بر 36 میلیون گردشگر بین المللی در سال 2015 تور آلمان را تجربه کرده اند, در این میان برلین- مونیخ- فرانکفورت و ماین جذاب ترین شهرهای آلمان هستند.

آلمان با برخورداری از 6250 موزه, 366 سالن تئاتر, 314 پارک مخصوص گذراندن اوقات فراغت, 122 پارک طبیعی ملی- 190 هزار کیلومتر پیست پیاده روی و 40 هزار کیلومتر پیست دوچرخه سواری یکی از گردشگر پذیر ترین کشورهای جهان به حساب می آید.

درک اهمیت رابطه تولید با نمایشگاه, این کشور را به بزرگترین کشور نمایشگاهی جهان و مقصدی مناسب برای سفرهای کاری و تجاری تبدیل کرده است به نحوی که هر ساله 37 شرکت آلمانی نمایشگاه های تخصصی محلی, منطقه ای و بین اللملی را در مساحتی بالغ بر 6 میلیون متر مربع برگزار می کنند.

جاذبه های دیدنی آلمان

امنیت و زیر ساخت های مناسب

آلمان در حال حاضر یکی از امن ترین مقاصد گردشگری در دنیا است و با توجه به شاخص های صلح جهانی در بین 16 کشور امن جهان قرار دارد.

این کشور به دلیل داشتن زیر ساخت های پیشرفته در صنعت گردشگری از جمله خدمات اقامتگاهی- حمل و نقل و تور گردانی یک مقصد مناسب برای مسافران است.

7900 مایل بزرگراه و 21800 مایل شبکه راه آهن پر سرعت بستر مناسبی را برای جا به جایی گردشگران فراهم کرده است.

جاذبه های دیدنی آلمان

بناها و مکان های دیدنی

کشور مدرن آلمان بافت سنتی روستا و شهرهای قدیمی خود را حفظ کرده است و تلاش دارد که تاریخ و فرهنگ خود را محفوظ نگه دارد.

شما در هر گوشه ای از آلمان قدم بزنید دیدنی های سنتی و مدرن زیادی را می بینید, از انواع قلعه های تاریخی ایالت باوریا و کلیساهای گوتیک و برج های رومی شهر کلن گرفته تا آسمان خراش های فرانکفورت, همه در آلمان قرار دارد.جاذبه های دیدنی آلمان

جشن ها و فستیوال ها

آلمانی ها تفریح کردن را خوب بلدند و عاشق فستیوال و کارناوال های مختلف هستند.

فستیوال هایی مانند جشن اکتبر- جشن کریسمس- فستیوال فیلم برلین و کلی جشن دیگر, توریست های زیادی را از کشورهای مختلف به سمت جاذبه های دیدنی آلمان می کشاند.

جشن اکتبر بزرگ ترین جشن سالانه ی جهان محسوب می شود که حدود 8 میلیون نفر گردشگر را در سپتامبر هر سال به مونیخ می کشاند.

می توان گفت شما هر زمان که به آلمان سفر کنید احتمالا یک جشن را خواهید دید.

جاذبه های دیدنی آلمان

مد و طراحی

لباس های مد روز طراحان آلمان در نمایش های جهان مفهومی آشنا دارد.

کارل لاگرفله متولد هامبورگ, مغز خلاق سالن مد فرانسوی است که امروزه با برچسب نابغه ی مد شناخته می شود.

در آلمان برلین شهر تعیین کننده ی گرایش در عرصه ی مد است و با متروپل های لندن و پاریس به رقابت می پردازد.

هرساله در هفته ی مد برلین بسیاری از توریست ها به آلمان می آیند تا از نزدیک از تماشای 700 برند دنیا لذت ببرند.

جاذبه های دیدنی آلمان

جاذبه های طبیعی

سواحل زیبای بالتیک- قله های بلند کوهستان آلپ- جنگل های تاریک و رودخانه های معروف آلمان برای کسانی که به طبیعت علاقه ی زیادی دارند انگیزه ای قوی برای سفر به این کشور ایجاد کرده است.

پیوند تاریخ و طبیعت در آلمان به اندازه ای است که اگر سوار کشتی های گردشگری شوید و به دورتان نگاه کنید می توانید در یک فاصله 65 کیلومتری در امتداد ردخانه ی راین, 40 قلعه تاریخی و هم چنین مناظر طبیعی محسور کننده جاذبه های دیدنی آلمان را مشاهده کنید.

جاذبه های دیدنی آلمان

 

keyboard_arrow_up