جاذبه های دیدنی اسپانیا

هرچقدر که به دیدنی های اسپانیا بپردازیم باز هم کم است. در این مطلب تعدادی ازجاذبه های دیدنی اسپانیا را به شما معرفی میکنیم.

اسپانیا در زمینه گردشگری یکی از بهترین کشورها در دنیا محسوب میشود و چند سالی است که در این زمینه محبوبیت خاصی را بین گردشگران ایجاد کرده است و بهتر است بدانیم اسپانیا در سال 2018 دومین کشور از نظر جذب گردشگر بوده است.

جاذبه های دیدنی اسپانیا

 

 

کلیسای ساگرادا فامیلیا (بارسلونا)

اگر در سفر خود به اسپانیا تنها یک فرصت برای بازدید از جاذبه ای در اسپانیا را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که از آن یک فرصت برای بازدید از کلیسای ساگرادا فامیلیا استفاده کنید. مطمئن باشید که این کلیسا شما را بسیار شگفت زده خواهد کرد معماری با سبک فوق العاده خاصی که بلندای آن بی مانند و حیرت آور است.

قدمت ساخت این کلیسا از سال 1883 شروع میشود. آنتونی کائودی سازنده این کلیسا جوان 31 ساله ای بود که توانست پروژه بسیار خاص و متفاوتی را اجرا کند و معروف ترین ساخته خود را در دنیا به جای بگذارد.یکی از دلایل ایجاد استعداد خارق العاده گائودی این بود که خیلی فرد مذهبی بوده و خواسته تمام سعی خود را برای بهتر و زیبا ساختن کلیسا انجام دهد.جالب است بدانید ساخت این کلیسا همچنان ادامه دارد و در سال 2026 در روز یادبود انتونی تمام میشود.

کلیسای ساگرادا فامیلیا در مرکز بارسلونا در خیابان carrerdemallorca بنا شده است و برای دسترسی به آن می توانید از مترو خط 5 و 2 استفاده کنید.

جاذبه های دیدنی اسپانیا

 

 

پارک گوئل (بارسولنا)

بازهم یکی دیگر از آثار آنتونی گائودی را میتوانید در پارک گوئل تماشا کنید.

اگرچه این پارک مصنوعی به نظر می رسد ولی حس گائودی به این طرح طبیعتی در روح و جان این پارک حس میشود و با توجه به نظر برخی ها طرح های مصنوعی گائودی حتی از طرح های طبیعی طبیعی تر است.

در سال 1990 ایوسبی گوئل کارافرین موفق و ثروتمند اسپانیایی زمین بسیار وسیعی که کامل درختکاری بوده را خریده واز آنتونی درخواست کرد که این باغ را به خانه های مینیاتوری تبدیل به پارک حیرت انگیزی برای ثروتمندان آن شهر کند. این پارک در آن زمان خارج از شهر بارسلونا بوده اما امروزه در میان شهر قرار دارد.

تورهای اروپایی

ولی به این دلیل که این پروژه رو به ورشکستگی رفت و گائودی موفق نشد طرح خود را کامل کند شهرداری بارسلونا این باغ را خرید و تبدیل به پارک کرد.

امروزه این پارک در میان توریستها و مردم بارسلون محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرده به این خاطر بازدید از این پارک زیاد شده و به دلیل بسیار برای ورود به مرکز پارک محدودیت ایجاد کرده اند که تردد کمتری داشته باشد.پس برای بازدید از پارک گوئل حتما از قبل بلیط خریداری کنید.

جاذبه های دیدنی اسپانیا

 

قصر آلکازار (سویل)

قصر آلکازار می تواند برای هر گردشگری جالب باشد که بداند در شهر سویل اسپانیا قصری با ساختار سبک شرقی قرار دارد.قصر آلکازار یکی از قدمت دارترین قصرهای جهان شناخته شده است.

معماری این مجموعه ترکیبی از معماری مسیحی و مسلمان کشور مراکش ساخته شده که در لیست یونسکو به ثبت جهانی رسیده است.

قبل از اجرای بازی تاج و تخت در قصر الکازار استقبال چندانی از جانب گردشگران نمیشد ولی در این سالهای اخیر به دلیل اجرای بخش هایی از سریال گیم آف ترونز در این مجموعه گردشگران زیادی را جذب خود کرده.

در این مجموعه باغ های متعددی وجود دارد که هرکدام بطور خاصی به یک دوره زمانی تعلق دارند و هرکدام افسانه و داستانهای جالبی را برای خود دارند.

پس بهتر است از راهنمای تور خود بخواهید که بعضی از داستانهای این قصر را برای شما تعریف کند برای بازدید از این مجموعه باید حتما بلیط خریداری شود.

جاذبه های دیدنی اسپانیا

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up