تور لوگانو پاریس-1180 یورو

به اشتراک بگذارید :

my_location
مبدا : تهران
nights_stay
مدت اقامت : 6 شب
navigation
مقصد :لوگانو، پاریس

توضیحات پکیج تور لوگانو پاریس:


پکیج هتل های تور لوگانو پاریس:


اطلاعات تور لوگانو پاریس :

مبدا سفر

تهران

نوع سفر

هوایی

مدت سفر

1399/01/05 الی 1399/01/11

بروشور

مدارک مورد نیاز

مدارک لازم برای تور لوگانو پاریس :

1-اصل پاسپورت معتبر با حداقل شش ماه اعتباربا حداقل 2 صفحه خالی 2-فرم اپلیکیشن یا درخواست ویزا که به زبان انگلیسی تکمیل و در کادر صفحه چهارم توسط مسافرباید امضا شده باشد. 3-دو قطعه عکس 3.5*4.5 با زمینه سفید 4-کپی از گذرنامه ( بسیار واضح) 5-کپی از ویزاهای سه سال اخیر کشورهای (شنگن، انگلستان، آمریکا و کانادا ) 6-ترجمه شناسنامه مسافراز تمام صفحات شناسنامه ( بسیار واضح) 7-گواهی تمکن مالی از بانک مربوط به زبان انگلیسی همراه ریز پرینت 3 ماه آخر مطابق با نام و نام خانوادگی درج شده در پاسپورت )حداقل 70 میلیون که به تایید کارشناسان الین سیر مبلغ ضمانت تعیین می شود.( 8-ترجمه سند ملکی 9-رزرو هتل برای کل مدت سفر 10-مدارک شغلی برای افراد شاغل: • گواهی اشتغال به کار • ترجمه روزنامه رسمی یا ترجمه حکم استخدامی یا ترجمه فیش حقوق یا ترجمه گواهی ساخت یا پروانه کسب یا حکم بازنشستگی و غیره • ترجمه لیست پرداختهای بیمه تامین اجتماعی محصلین و دانشجویان: • ترجمه اشتغال به تحصیل از مدرسه / دانشگاه 11-برنامه دقیق سفر 12-کپی A4 رزرو بلیت رفت و برگشت به سوییس 13-کپی A4 بیمه مسافرتی 14- نامه ریجکتی ( درصورت داشتن سابقه ریجکتی از کشورهای اتحادیه شنگن) 15-ضمانت نامه حسن اجرای تعهدات برای هر نفر حداقل هفتاد میلیون تومان (این مبلغ بنابر شرایط مسافر ممکن است تغییر یابد. ) هزینه صندوق سفارت و VFS: در داخل یک پاکت نامه قرارداده شود و کلیه مبالغ غیر قابل استرداد است: 26.5 یورو به ازای هر پرونده / 12.000.000 ریال برای افراد بالای 12 سال / 4800000 ریال برای کودکان 6 تا 12 سال (برای کودکان زیر 6 سال رایگان است. )

خدمات آژانس

خدمات تور لوگانو پاریس شامل موارد زیر است: جایجایی‌های درون شهری طبق برنامه با اتوبوس کولردار مدرن، مینی‌بوس یا مینی ون 6 شب اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه گشت ها و ورودیه ها بر اساس برنامه راهنمای تور فارسی زبان این تور شامل موارد زیر نیست: هزینه ی های شخصی هزینه ی لغو کردن تور مالیات شهری و هر مورد دیگری که در برنامه ذکر نشده است. بیمه مسافرتی *ویزا + هزینه صندوق سفارت

توضیحات

برنامه سفر تور لوگانو پاریس :

روز اول تهران –میلان- لوگانو

ورود به فرودگاه میلان و کنترل پاسپورت و ثبت مهر ورود و تحویل بار. در ادامه حرکت از فرودگاه میلان با اتوبوس اختصاصی به سمت لوگانو (مدت زمان سفر: 01:25 دقیقه).
اقامت شب در هتل 4 ستاره De La Paix یا مشابه در لوگانو.

روزدوم لوگانو-مورکوت-مندریسیو –لوگانو

پس از صرف صبحانه، گشت و گذار در شهر لوگانو و دیدنیهای این شهر زیبا. در ادامه در روستای قرون وسطایی مورکوت یکی از زیباترین روستاهای سوییس توقف میکنید. جاذبه ی بی نظیر معماری این روستا، کلیسای سانتا ماریا دل ساسو که در سبک رنسانس و باروک ساخته و طراحی شده، شما را مجذوب خواهد کرد.
سپس به سمت مندریسیو حرکت خواهید کرد و در راه از پارک سوییس مینیاتور بازدید خواهیدکرد که از جذابیت خاصی برخوردار است. در مندریسیو که یکی از بزرگترین مرکز خرید های اروپا به نام Fox Town در آن قراردارد، میتوانید به طور آزادانه به خرید سوغاتی و یا لوازم و البسه دلخواه خود بپردازید
بازگشت به هتل.
اقامت شب در لوگانو.

روزسوم لوگانو
روز آزاد در لوگانو. اقامت شب در لوگانو.

روزچهارم لوگانو- میلان -پاریس

ترانسفر از هتل با اتوبوس به سمت فرودگاه ملپنزا شهر میلان برای پرواز به سمت پاریس.
میلان – پاریس EasyJet (در صورت امکان)
ترانسفر به هتل 4 ستاره Hôtel Concorde Montparnasseیا مشابه و تحویل اتاق ها.
اقامت شب درپاریس.

روز پنجم پاریس
09:00 امروز گشتی تمام روز در شهر زیبای پاریس خواهید داشت. بازدید از خیابان شانزه لیزه ، کلیسای نوتردام پاریس، محله مونتمارترو کلیسای سکره کور در برنامه شما خواهد بود. در پایان روز از برج ایفل بازدید خواهید کرد و از طبقه دوم این برج به تماشای منظره پاریس خواهید نشست. ( در صورت امکان)
اقامت شب در پاریس.

روز ششم پاریس
روز آزاد در پاریس.
اقامت شب در پاریس.

روز هفتم پاریس-تهران
ترانسفر از هتل به سمت فرودگاه برای پرواز برگشت به ایران.

keyboard_arrow_up