جاذبه های دیدنی فرانسه

یکی از کشورهای پرطرفدار که سالیانه میلیون ها توریست از آنجا بازدید می کنند کشور فرانسه است و می توان گفت که فرانسه از محبوب ترین کشورهایی در حوزه گردشگری می باشد. بسیاری از مکان های توریستی فرانسه در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

شهرهای از قبیل پاریس- نیس- کن بیشترین بازدید توریستی را دربردارد.

جاذبه های دیدنی فرانسه

برج ایفل در پاریس

تقریبا تمام مردم دنیا بارها در مورد معروفیت و زیبایی برج ایفل و پاریس سخن به میان آمده است.

نماد شهر پاریس برج ایفل است و تقریبا اکثر انسان های بزرگ تاریخ از این برج دیدن کرده اند.

برج ایفل از سال 1889 با سازه های فلزی تا به حال پا برجا مانده و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری به شما می رود.

تور فرانسه

 

 

کلیسای نوتردام پاریس

یکی دیگر از بناهای تاریخی که هر گردشگری را جذب خود می کند کلیسای نوتردام پاریس می باشد که این بناهای تاریخی شگفت انگیز در مرکز شهر پاریس قرار دارد. این کلیسا در سال 1163 میلادی بنا شده است و نوع معماری این ساختمان گوتیک می باشد.

 

 

قلعه جنوسنو و دره لویر

دره ای در نزدیکی شهر فرانسه قرار دارد که در آن تعداد بسیاری قلعه را بنا کرده اند و هر کدام به سبک خاص معماری ساخته شده اند, ولی در بین هر این همه قلعه, قلعه جنوسنو که از معروفترین قلعه های این دره است قلعه جنوسنو در قرن 16 میلادی ساخته شده و با چشم انداز فوق العاده ای که دارد بر روی رودخانه ای زلال قرار گرفته است.

نام دیگر قلعه جنوسنو (قلعه بانوان) هم گفته می شود.

جاذبه های دیدنی فرانسه

دهکده آگوییسهایم, دهکده اسرار آمیز فرانسه

این دهکده در شمال شرقی فرانسه در منطقه آلزاس قرار دارد. دهکده ای کاملا منحصر بفرد و زیبا که شما را با خود به دنیای والت دیزنی میبرد. اگر متوجه شده باشید از یک دهکده رویایی و سحر آمیز صحبت می کنیم پس حتما برای یک سفر کوچک به این دهکده جادویی آماده باشید.

در جشنواره هایی که در دهکده برگزار می شود اگر شرکت کنید شما را کاملا از یک دنیای واقعی جدا می کند. در این دهکده گل های بسیار زیبای فرانسوی با خانه های قرون وسطی رنگارنگ که بیشتر شبیه به یک نقاشی رنگی بسیار زیبا جلوه می دهد.

جاذبه های دیدنی فرانسه

طاق پیروزی یا دروازه پیروزی

طاق پیروزی یکی از شناخته شده ترین بناها و یاد آور تاریخی در جهان به شمار می رود.

طاق پیروزی در وسط میدان شارل دوگل قرار دارد که خیابان شانزلیزه به این میدان خاتمه می یابد. طاق پیروزی یاد آور سربازان گم نامی که آزاده جنگیدند. سربازان ناپلئون  در زیر این بنا قرار دارند و مردم فرانسه با گل هایی که تر دست دارند در آنجا جمع می شوند و ادای احترام می کنند.

جاذبه های دیدنی فرانسه

کاخ ورسای پاریس برای شاهان و بزرگان فرانسه

کاخ ورسای که در شهر ورسای شکوه و عظمت خود را به رخ می کشد در نزدیکی پاریس قرار دارد.

کاخ ورسای در فرانسه در زمان های قدیم برای شاهان و بزرگان فرانسه اقامتگاه مناسبی بود و حال مکان بسیار شگفت انگیزی برای توریست ها شده است.

جاذبه های دیدنی فرانسه

آنچه از موزه لوور باید بدانید

موزه لوور یکی از زیباترین و باشکوه ترین موزه ها در جهان است که سالیانه میلیون ها, بازدید کننده از آنجا دیدن می کنند.

برای دیدن ای موزه باید زمان بسیاری را صرف بازدید از موزه لورد کنید زیرا اگر برای هر آثاری آگر فقط مدت 10 ثانیه زمان بگذارید باید حداقل 90 ساعت زمان را برای دیدن این موزه با شکوه صرف کنید.

موزه لوور در شهر پاریس و در کنار رود سن واقع شده است. این موزه هرمی شکل با شیشه های بزرگ در مرکز حیاط اصلی ناپلئون کاملا مشخص و به چشم می خورد.

برای رسیدن به موزه لوور به راحتی می توانید از طریق مترو استفاده کنید و اگر با ماشین شخصی خود سفر کردید می توانید در پارکینگ زیر زمینی که در زیر مرکز خرید قرار دارد پارک کنید.

برای وارد شدن به موزه لوور حتما بلیت را خریداری کنید.

جاذبه های دیدنی فرانسه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up