قلعه جنی در کیش

یکی از اسرار آمیز ترین قلعه ها در جهان قلعه جنی کیش است که به گفته اهالی این قلعه به ژاندارمری تعلق داشته که در دهه 40 بعد از دیدن مکرر جن در این قلعه مجبور به تخلیه کردن قلعه شدند و قلعه بصورت متروکه درامد.آنها معتقد هستند که این قلعه در تصرفه اجنه است مخصوصا شب ها صدای همهمه و خش خش از داخل قلعه اطراف شنیده میشود.

در اصل قلعه جنی در کیش مکان دیدنی و جاذبه گردشگری نیست و زیبایی خیره کننده ای ندارد.افسانه ها و داستان های بسیاری در مورد قلعه جنی در کیش وجود دارد و افراد مختلف چیزهای بسیاری درباره این قلعه گفته اند.

در کیش پاسگاه ژاندارمری در جاده جهان در کیش و نرسیده به کشتی یونانی قرار دارد.قبل از رسیدن به آخرین میدان قلعه بسیار کوچکی وجود دارد که در گذشته پاسگاه انتظامی بوده و نظم در منطقه را برقرار میکرده.

اتفاقی در آنجا میفتد که باعث میشود رئیس ژاندارمری و مقام های بالاتر از آنجا بروند و کل پاسگاه به جای دیگری منتقل شود.

جاذبه های دیدنی کیش

حالا حادثه ه بوده؟

داستان از این قرار است که 4 سرباز در آن زمان مامور بودند شب در ژاندارمری بمانند و به نوبت باهم جابجا شوند و پست ها را عوض کنند تا صبح.

این رسم برای کل پاسگاه ها و مناطق نظامی در کل دنیا بود.در آن شب طبق عادت سربازها داشتند به کارهایشان می رسیدند که ناگهان هیچکس متوجه نشد دارد چه اتفاقی رخ میدهد و صبح که شد هر 4 سرباز روی زمین افتاده بودند و بدنشان کاملا سرد بود و صورت سربازها کاملا سیاه و وحشت زده بود از آن لحظه به بعد تمام اهالی پاسگاه بی قرار شده بودند.

 

&;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up