در اولین مرحله برای گرفتن ویزای ایتالیا باید برای وقت سفارت ایتالیا اقدام کرد تا بتوانید در روز و ساعت مشخص به سفارت مراجعه کنید.

حتما برایتان این سوال پیش آمده که چگونه وقت سفارت ایتالیا را بگیریم.در این مطلب تمامی اطلاعاتی که مربوط به وقت سفارت  باشد را ارائه می دهیم.

در حال حاضر سفارت ایتالیا برای سرعت بخشیدن به روند مراحل درخواست ویزای ایتالیا تمامی خدمات مربوط به وقت سفارت –تحویل مدارک-مراحل انگشت نگاری و جوابدهی به درخواست مسافر را به شرکت خدمات CKGS  واگذار کرده است.پس از این پس برای مراحل دریافت  ویزای ایتالیا باید به این مرکز کارگزاری مراجعه کنید.

انواع وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت  فوری ایتالیا 

در کمترین زمان ممکن برای مدت کمتر از یک ماه میتوانید به سفارت مراجعه کنید البته بهتر است که شما تمامی مدارک و هدف سفر خود را از قبل آماده کرده باشید که برای مدت زمان کمی که وجود دارد تا روز سفارت مشکلی نداشته باشید.این وقت سفارت فوری بیشتر توسط تاجرین و افرادی که ویزای نمایشگاهی یا مربوط به شغل دارند می باشد.

وقت سفارت عادی ایتالیا

برای افرادی که ویزای ایتالیا می خواهند بهتر است از وقت سفارت عادی اقدام کنید تا فرصتی برای انجام مراحل و آماده شدن مدارک خود داشته باشند.در اینصورت وقت را می توان یک روزه کانفرم گرفت و مدت حداقل یک ماهه میباشد.

وقت سفارت ایتالیا را باید به صورت آنلاین اقدام کرد.

وقت حضوری وجود ندارد و بایست فقط از طریق سایت رسمی ایتالیا اقدام کرد.

ولی وقت سفارت را میتوان هم از سایت رسمی ckgs اقدام کرد هم از سایت رسمی سفارت ایتالیا در تهران می توان انجام داد .

اگر از سایت ckgs وقت گرفتید برای روز مصاحبه باید حتما به آدرس همین شرکت که در پاساژ گالریا میباشد و آدرس دقیق در آخر مقاله قید شده است.

ولی اگر از سایت رسمی خود سفارت ایتالیا در تهران وقت گرفته اید باید در روز مصاحبه به خود سفارت واقع در جردن حضور داشته باشید.

نکات مهم در مورد وقت سفارت ایتالیا

♦ بهتراست بدانید که اگر وقت سفارت  شما کانفرم شده و شما نمیتوانید برای آن تاریخ آمادگی داشته باشید سریعا وقت سفارت خود را کنسل کنید زیرا اگر درزمان و ساعت مشخص شده حضور نداشته باشید اسم شما در لیست سیاه قرار گرفته و شما تا دو ماه نمیتوانید برای وقت سفارت اقدام کنید درضمن فقط تا 48 ساعت قبل از زمان وقت سفارت میتوان کنسل کرد.

♦ یکی دیگر از نکات مهم برای گرفتن وقت سفارت اطلاعات دقیق و کامل که در سایت  از شما میخواهد است.شماره پاسپورت-نام و فامیل و کدملی و دقیقا وارد شود زیرا اگر حتی یک حرف در نام و نام خانوادگی و یا یک عدد ر کد ملی یا شماره پاسپورت اشتباه زده شود شمارا پذیرش نمی کنند.

♦ برای هربار گرفتن وقت سفارت و هرنفر یک ایمیل و یک شماره همراه مجزا داشته باشد.البته برای خانواده که باهم اقدام میکنند نیازی نیست.

بعد از کانفرم شدن وقت سفارت ایتالیا 

بعد از اینکه تمامی مشخصات را وارد کردید و روزو ساعت وقت سفارت را انتخاب کردید برای شما ایمیلی ارسال میشود که در آن وقت سفارت  کانفرم شده است.آن برگه را حتما پرینت گرفته و در روزسفارت  به همراه مدارک دیگر داشته باشید.

قیمت وقت سفارت ایتالیا چقدر است ؟

اگر خودتان شخصاً قصد گرفتن وقت را دارید در هنگام دریافت وقت آنلاین در سایت بر خلاف وقت سفارت آلمان هزینه ای پرداخت نمکنید و تنها میلغ صندوق سفارت هست که در روز مصاحبه از شما تحویل میگیرند.

دقت کنید که در روز وقتی که حضور دارید حتما مبلغ یورویی به همراه داشته باشید.

ولی اگر انجام این خدمات را به آژانس واگذار مکنید برای قیمت وقت سفارت ایتالیا را باید حتما با مشاورین الین سیر تماس بگیرید .

 مدارک وقت سفارت ایتالیا چیست؟

برای گرفتن وقت به مدارک خاصی نیاز نخواهید داشت تمامی مدارکی که در ویزای ایتالیا توضیح داده شده است برای زمانی که در سفارت حضور دارید است .

مدارک وقت سفارت ایتالیا تنها یک پاسپورت و کارت شناسایی هست که باید در مشخصات منرج در سایت وارد کنید.

قبل از اینکه برای گرفتن وقت سفارت وارد سایت شوید پاسپورت های خود را در دست داشته باشید زیرا فقط مشخصات پاسپورت مورد نیاز است.

تمامی مدارکی که در قسمت ویزای ایتالیا ذکر شده آماده باشد و با کانفرم وقت سفارت ایتالیا به همراه خود به مرکز خدمات سفارت ایتالیا حضور داشته باشید.

وقت سفارت ایتالیابرای گرفتن وقت سفارت ایتالیا  با کار شناسان ما تماس بگیرید.

 

آدرس شرکت ckgs  در تهران

تهران – ولنجک – خیابان سیزدهم – مجتمع تجاری اداری گالریا

آدرس سفارت ایتالیا در تهران

تهران -خیابان آفریقا – خیابان نلسون ماندلا- بن بست فرزان شرقی – سفارت ایتالیا در تهران

برج پیزا (Leaning tower of pisa)

پرچم ایتالیا ترکیبی از رنگهای پرچم ایران

شهر ونیز شهر روی آب و کلیسای سنت مارک معروفترین کلیسا در شهر ونیز

آثار هنری و دیدنی رم

منطقه دومو در شهر میلان بزرگترین مرکز خرید ایتالیا با برترین برندهای جهانی

شهر واتیکان در رم ( کلیسای سنت پیتر)

معبد پانتئون یادگار دوران باستان

دریاچه کومو

آدرس سفارت ایتالیا در تهران

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up