جاذبه های دیدنی برن

شهر برن پایتخت اصلی کشور سوئیس می باشد. ترکیبی از کاخ ها- پارک ها- موزه ها و باغ ها باعث شده شهر واقعا دیدنی که هر شخصی با هر سلیقه ای فرقی ندارد که عاشق تاریخ باشید یا علاقه به مناظر طبیعت یا دوستدار بناهای دیدنی و هنر باشید. شما در این سفر می توانید از تمامی جاذبه های دیدنی برن لذت کافی ببرید.

جاذبه های دیدنی برن

مرکز پائول کلی

این بنا سازه ای دیدنی دارد که با دیدن داخل آنجا کاملا شگفت زده می شوید. اینجا در واقع مجموعه ای از هنر را به خود گرفته که عاشقان هنر بهتر است در اینجا دیدن کنند.

جاذبه های دیدنی برن

موزه هنر

این موزه قدیمی ترین موزه سوئیس به حساب می آید. سال ساخت این موزه 1879 می باشد. آثار هنری و نقاشی های خاص دنیا برگرفته از هنرمندان ایتالیایی و سوئیسی و دیگر هنرمندان معروف از قبیل پیکاسو می باشد.

جاذبه های دیدنی برن

باغ گل رز

این پارک از مکان های آرام و زیبای برن به حساب می آید.

این باغ بیش از 300 نوع گل رز و انواع دیگر گلهای هنری- زنبق را به نمایش گذاشته است. البته استخری با آلاچیق بزرگ و رستوران و فضایی را در این پارک برای پیک نیک تعلق دارد.

جاذبه های دیدنی برن

برج ساعت در برن

برج ساعت از معروفترین مناطق دیدنی برن می باشد. برجی که 800 ساله قدمت دارد. این ساعت دقیقا 3 دقیقه قبل از هر ساعت نمایش با عروسک های مکانیکی را به اجرا می گذارد. می توانید به بالای برج بروید و از آنجا نماهای شگفت آوری را تجربه کنید.

جاذبه های دیدنی برن

گورتن در برن

کوهی در جنوب برن قرار دارد و از مکان های محبوب در برن می باشد. در قسمت پایین شهر خیره کننده و با شکوهی از برج ها و نمایی از کوه ها ی یورا و آلپ ب چشم می خورد. مسیرهایی برای تردد در کوهنوردی وجود دارد که می توان از طریق قطار تراموا و اتوبوس به بالا رفت.

جاذبه های دیدنی برن

کاخ فدرال در برن سوئیس

ساختمان مجلس در برن است که به سبک رنسانس ساخته شده است. در این کاخ نشست شورای ملی و دولت ها در تالارهای این ساختمان برگزار می شود. در صبح شنبه و 3شنبه در این میدان بازار گل و گیاه برپا می شود.

در این میدان به هرطرف نگاه کنید بسیاری از کافه و مغازه و ساختمان های قدیمی سبک رنسانس و موزه اسکناس را می بینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up