تور زوریخ – مونیخ – وین – پراگ ( تور سوئیس آلمان اتریش چک )

به اشتراک بگذارید :

my_location
مبدا : تهران
nights_stay
مدت اقامت : 10 شب و 11 شب
navigation
مقصد : زوریخ، مونیخ، وین ، پراگ

توضیحات پکیج :


هتل های این پکیج:


اطلاعات تور زوریخ مونیخ وین پراگ 10 شب و 11 روز :

مبدا سفر

تهران

نوع سفر

هوایی

مدت سفر

بروشور

مدارک مورد نیاز

مدارک مورد نیاز 1-اصل گذرنامه معتبر با حداقل شش ماه اعتبار و حداقل 4 صفحه خالی 2-فرم تقاضای ویزا که بطور کامل به زبان انگلیسی تکمیل و دو کادر صفحه چهارم توسط شخص متقاضی امضا شده باشد. 3-دو قطعه عکس جدید با زمینه روشن 4-کپی A4 گذرنامه ( بسیار واضح) 5-کپی A4 ویزاهای سه سال اخیر کشورهای شنگن، انگلستان، آمریکا و کانادا 6-ترجمه شناسنامه متقاضی از تمام صفحات شناسنامه ( بسیار واضح) 7-گواهی تمکن مالی از بانک مربوط به زبان انگلیسی همراه ریز پرینت 3 ماه آخر مطابق با نام و نام خانوادگی درج شده در پاسپورت )حداقل 70 میلیون که به صلاحدید تک تراول مبلغ نهایی تعیین می شود.( 8-ترجمه سند ملکی 9-رزرو هتل برای کل مدت سفر 10-مدارک شغلی برای افراد شاغل: • گواهی اشتغال به کار • ترجمه روزنامه رسمی یا ترجمه حکم استخدامی یا ترجمه فیش حقوق یا ترجمه گواهی ساخت یا پروانه کسب یا حکم بازنشستگی و غیره • ترجمه لیست پرداختهای بیمه تامین اجتماعی محصلین و دانشجویان: • ترجمه اشتغال به تحصیل از مدرسه / دانشگاه 11-برنامه دقیق سفر 12-کپی A4 رزرو بلیت رفت و برگشت به سوییس 13-کپی A4 بیمه مسافرتی 14- نامه ریجکتی ( درصورت داشتن سابقه ریجکتی از کشورهای اتحادیه شنگن) 15-ضمانت نامه حسن اجرای تعهدات برای هر نفر حداقل هفتاد میلیون تومان (این مبلغ بنابر شرایط مسافر ممکن است تغییر یابد. ) هزینه صندوق سفارت و VFS: در داخل یک پاکت نامه قرارداده شود و کلیه مبالغ غیر قابل استرداد است: 26.5 یورو به ازای هر پرونده / 8200000 ریال برای افراد بالای 12 سال / 4800000 ریال برای کودکان 6 تا 12 سال (برای کودکان زیر 6 سال رایگان است. )

خدمات آژانس

این تور شامل موارد زیر است: بلیت پرواز بین الملل جایجایی‌های درون شهری طبق برنامه با اتوبوس کولردار مدرن، مینی‌بوس یا مینی ون 7 شب اقامت در هتل‌ 4 ستاره با صبحانه راهنمای تور فارسی زبان این تور شامل موارد زیر نیست: هزینه ی های شخصی هزینه ی لغو کردن تور مالیات شهری و هر مورد دیگری که در برنامه ذکر نشده است. بیمه مسافرتی *هزینه ویزا و وی اف اس

توضیحات

برنامه سفر

روز اول  (ایران – زوریخ)
ورود به فرودگاه زوریخ، ، کنترل پاسپورت ، تحویل بار و پس از آن حرکت با اتوبوس اختصاصی به سمت هتل
تحویل گرفتن اتاق ها در هتل ۴ ستاره  Courtyard by Marriott Zurich 4 یا مشابه.
ادامه روز آزاد.

اقامت شب در زوریخ.

روز دوم ( زوریخ – راین فالز – زوریخ  )
پس از صرف صبحانه، حرکت از هتل  به سمت آبشارهای مشهور راین. در راه از مناظر بسیار زیبا و شهر قرون وسطایی اشتاین آمراین لذت خواهید برد.
انجام گشتی پیاده در زوریخ و  بازدید از بافت قدیم شهر به مدت دو ساعت.
بازگشت به هتل و ادامه روز به اختیار خودتان سپری خواهد شد.

یکم آگوست: روز ملی کنفدراسیون سوئیس
این روز  هر سال در بزرگداشت پیمان فدرال ۱۲۹۲ گرامی داشته می شود. این معاهده به واسطه ی نمایندگان سه کانتون بدوی اوریی، اشویتس و اوتروالد منعقد شد و از آن تاریخ به بعد، این کشور  کنفدراسیون سوئیس خوانده شد. برگزاری  مراسم رقص، نمایش و آتش بازی در مکان  های عمومی  از  برنامه های پرشمار این روز است.

اقامت شب در زوریخ.

روز سوم   (زوریخ)

روز آزاد.
اقامت شب در زوریخ.
روز چهارم      (  زوریخ –  مونیخ)

ترانسفر از هتل به مونیخ با اتوبوس.
ورود به هتل 4ستاره Eurostar bookhotel 4*   یا مشابه  و تحویل اتاق ها.
اقامت شب در مونیخ.

روز پنجم       ( مونیخ)
یک روز گشت شهری برای کشف این شهر زیبا. 8 ساعت بازدید پانورامیک از مونیخ، شامل بازدید از موزه BMW.
بازگشت به هتل.
اقامت شب در مونیخ.
روز ششم    (مونیخ -وین)
ترانسفر از هتل به وین با اتوبوس.
ورود به هتل 4 ستاره Novotel Hauptbahnoff  و تحویل اتاق ها.
اقامت شب در وین.
روز هفتم  ( وین)
پس از صرف صبحانه، خود را برای یک گشت شهری از شهر وین حاضر کنید: در امتداد خیایان رینگ اشتراسه، بسیاری از بناهای زیبای وین را خواهید دید: مک ، استیت اپرا هوس، موزه هنرهای زیبا، موزه تاریخ طبیعی، منطقه فرهنگی موزه های کارتیه، بنای هابزبرگ وینتر رزیدنس، هووفبرگ، پارلمان، سیتی هال و برگ تیاتر. بازدید از اتاق های نمایش کاخ شون برون از جاذبه های دیگر گشت خواهد بود. در ساختمان هابزبورگ، افراد برجسته ای همچون ماریا ترزا سکونت داشته اند. در راه بازگشت از اپرا خواهید گذشت و کاخ بلودر را مشاهده می کنید، این ساختمان با معماری بی نظیرش مربوط به شاهزاده اوجن بوده است که بسیاری از آثار گران قیمت گوستاو کلیمت را در خود دارد.
اطلاعات عمومی
*داستان باغ وحش شونبرون:
داستان از این قرار است که ظاهراً برای یکی از دختران شاهانی که در این کاخ اقامت داشته، از طرف روسای کشورهای دیگر حیوان هدیه می آوردند و او از پدرش فضایی را برای نگهداری حیواناتش درخواست می‌کند که نهایتاً به باغ وحش تبدیل می‌شود.
بازگشت به هتل و اقامت شب در هتل.
اقامت شب در وین.

روز  هشتم  ( وین)
در این روز  سری به یکی از هیجان انگیزترین مراکز خرید وین به نام ماریاهیلف خواهید زد.
وقت آن رسیده است که با کروز گشتی بر رودخانه بزنید. می توانید بر روی کروز از شامی اتریشی و موسیقی زنده لذت ببرید.

اقامت شب در وین.

روز نهم   ( وین-پراگ)

پس از صرف صبحانه،حرکت با اتوبوس به شهر پراگ. (این برنامه ممکن است تغییر کند.)
ورود به هتل  چهار ستاره در شهر پراگ Grand Majestic Plaza 4*یا مشابه.
اقامت شب در پراگ.

روز دهم    ( پراگ )
امروز روز گشت شما در شهر  پراگ است: صبح خود را با تورشهری آغاز کنید که شامل کلیسای سنت نیکلا، بافت قدیم شهر (سرسرای شهر، میدان ونسل و ساعت بزرگ شهر)، محله یهودی ها، پل شارل، قلعه ی کوارتر، کلیسای سن وایت، کلیسای گوتیک ویت، برج سیاه و کوچه ی گلداسمیت … بعداز ظهر، بازگشت به هتل .
اقامت شب در پراگ.

روز دهم  (پراگ- ایران)

امروز روز بازگشت شماست.پس چمدان های خود را ببندید و خود را برای پرواز به سمت خانه آماده کنید

شرکت الین سیر سفر خوبی را برای شما آروزمند است.

تور سوئیس

چگونه با کمترین هزینه میتوان با تور چند کشوره ارزان سفر رفت؟

تور زوریخ مونیخ وین پراگ از جمله تورهای تابستانی است که طرفدارهای زیادی را جذب کرده و هرساله گردشگران زیادی از این تور استفاده میکنند .

نه تنها تور زوریخ مونیخ وین پراگ نسبت به تعداد روزهایش بهترین برنامه سفری را دارد قیمت بسیار اقتصادی و ارزانی دارد . همین امر باعث شده است که گردشگران با هزینه خیلی کم تور چند کشوره ارزان را نسبت به تورهای دیگر ترجیح دهند.

در واقع تور پراگ ، تور اتریش ، تور سوئیس و تور آلمان در این تور ادغام شده و اگر هر کدام از این تورها را به تنهایی سفر کنید هزینه هنگفتی باید پرداخت کنید . 

در این تور چند کشوره ارزان ما با کمترین هزینه بیشترین امکانات را در سفر برای شما مسافر محترم ارائه میدهیم تا از سفر خود لذت کافی را برده باشید.

بهترین سفر به تور سوئیس آلمان اتریش چک چه زمانی است؟

معمولا تور سوئیس آلمان اتریش چک در فصل تابستان برگزار میشود تا گردشگران بتوانند نهایت لذت را از گرمای تابستانه در این کشورهای سردسیر ببرند. .

keyboard_arrow_up